مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 23:272022-07-04سياسي

مسجد تراز اسلامی| امام جماعتی که مانع 53 طلاق و واسطه 26 ازدواج شد +عکس و فیلم


امام جماعت مسجد امام حسین(ع) روستای «بره کلک» که پیش تر با پادرمیانی برای ازدواج یک زوج بعد از 34 سال شناخته شده بود؛ این روزها توانسته با مشاوره مانع طلاق 53 زوج شود و واسطع ازدواج 26 زوج هم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، این روزها از کم کاری های مسجد در پرونده مسجد تراز اسلامی زیاد گفته ایم که یکی از مهمترین دلایلش انفعال امام جماعت و وقت نگذاشتن آنان است.

نمونه های بسیاری هم در کشور داریم که ائمه جماعت در قامت یک امام محله با دست خالی و با پای کار آوردن مردم توانستند، کارهای بزرگ و خدمات اجتماعی بسیاری داشته باشند.

یکی از آن ها حجت الاسلام مصطفی محمدی امام محله روستای بره کلک بخش درب گنبد شهرستان کوهدشت است که چندی پیش او با وساطت برای ازدواج یک زوج بعد از 32 سال شناخته شد.

او بعدها جوانی را که فریب خورده بود و به دام گروهک تروریستی افتاده بود، نجات داد.

آبرسانی از رودخانه سیمره به اراضی کشاورزی منطقه کشماهور که موجب 11 روستای مشکل کم آبی شان برطرف شود، دیگر اقدام این امام محله بود.

مصطفی محمدی امام محله روستای بره کلک اقدامات و تلاش های این طلبه 34 ساله که از سال 96 راهی این منطقه برای تبلیغ شده، به این کار ختم نمی شود و او توانسته اقدامات بسیار دیگری هم داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسجد تراز اسلامی| امام جماعتی که مانع 53 طلاق و واسطه 26 ازدواج شد +عکس و فیلم

مسجد تراز اسلامی| امام جماعتی که مانع 53 طلاق و واسطه 26 ازدواج شد +عکس و فیلم